Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee : Faedah Dan Kelebihannya

1 Comments
Assalamualaikum, salam sejahtera.....

Best nya....., makan vitamin Shaklee. Saya sememangnya seorang pencinta Vitamin Shaklee. Saya seisi keluarga memang mengamalkan pengambilan vitamin-vitamin Shaklee. Badan rasa bertenaga, sentiasa rasa cergas, segar bugar dan tak letih lesu. Memang tak pandang dah jenama lain. Untuk pengetahuan semua, selain daripada terbukti berkesan dan semulajadi, sebenarnya vitamin jenama Shaklee juga adalah selamat kerana ianya bertunjangkan kajian oleh para saintis dan doktor yang sangat berpengalaman dalam bidang nutrisi selama lebih dari 30 tahun.


Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee : Faedah Dan Kelebihannya

Contohnya tablet Vita-Lea Iron Formula, setiap tablet Vitalea yang anda telah, sebenarnya anda sedang menelan kajian yang berusia 100 tahun. Rasa bangga tak? Saya bangga, kerana sangat yakin pada setiap tablet yang saya telan adalah selamat dan berkesan. Setiap gelas ESP yang anda teguk pula, anda sedang meneguk vitamin hasil dari kajian selama 50 tahun di dalam bidang nutrisi. Percayalah dan yakinlah, Bertukar Jenama Akan Mengubah Hidup Anda! Jadi, jika anda seorang pencinta Vitamin Shaklee seperti saya, mengamalkan makan vitamin Shaklee sekeluarga, maka adalah sangat berbaloi untuk terus daftar jadi ahli Shaklee. Kenapa? Kerana anda akan dapat banyak manfaat, faedah dan kelebihan setelah mendaftar sebagai ahli Shaklee.

7 Faedah Dan Kelebihan Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee.
1. Boleh buat pembelian Vitamin Shaklee secara Online, iaitu boleh membuat pembelian terus di HQ atau Branch, dengan menggunakan ID sendiri dan dengan Harga Ahli yang jauh lebih murah.

2. Boleh dapat access exclusive dengan pakar nutrisi (Shaklee Nutritionist) untuk mendapatkan konsultasi eksklusif tentang cara pemakanan vitamin-vitamin Shaklee yang sesuai dengan masalah kesihatan yang kita hadapi.

3. Dapat maklumat eksklusif terus dari Shaklee untuk setiap promosi dan free gift setiap bulan.

4. Dijamin dapat stok fresh dari HQ bukan stok bawah katil atau stok dalam bonet kereta pengedar Shaklee yang simpan stok.

5. Bagi anda yang tinggal di sekitar HQ dan Branch Shaklee, boleh terus jer walk in untuk beli produk.

6. Pembelian boleh di buat secara online direct dari HQ, sangat mudah dan menjimatkan masa. Keistimewaan ini adalah untuk yang telah sah mendaftar sebagai ahli Shaklee sahaja!

7. Dapat jemputan eksklusif dari Shaklee Nutritionist untuk menghadiri program pemeriksaan kesihatan percuma.

Kesemua faedah dan kelebihan di atas adalah Eksklusif hanya untuk ahli Shaklee yang sah berdaftar.

Adakah Perlu Aktif Jika Jadi Ahli Shaklee Hanya Untuk Makan Sendiri?
Jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri ni, tiada paksaan untuk anda aktif atau buat bisnes. Tapi jika anda berminat untuk berbisnes, itu lebih bagus, kerana dapat menambah pendapatan sampingan. ID anda adalah aktif dan anda layak untuk mendapat kelebihan-kelebihan seperti ahli-ahli Shaklee yang lain. Yang menariknya, hanya dengan beli vitamin untuk kegunaan sendiri, ahli keluarga atau tolong oder untuk kawan-kawan, anda sebenarnya dah boleh kumpul point yang banyak. Jika point anda menepati syarat iaitu paling minima 150uv dan lebih, anda layak untuk mendapat bonus bulanan daripada Shaklee. Haa..... best ke best, kan.....

Saya juga bermula dengan jadi ahli Shaklee yang makan sendiri sahaja. Pada mulanya saya hanya mencari vitamin yang terbaik untuk anak-anak saya yang sedang membesar. Memandang aktiviti persekolahan yang semakin mencabar masa kini, ditambah lagi dengan pemakanan yang tak tau lah seimbang ke tidak, saya beranggapan adalah sangat perlu anak-anak diberi vitamin bagi menampung keperluan harian mereka, agar mereka sentiasa sihat, cergas dan bertenaga sepanjang hari.


Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee : Faedah Dan Kelebihannya

Saya mula mencari vitamin di farmasi, namun kebanyakkan vitamin di farmasi adalah dari sumber yang sintetik. Saya rasa amat bersalah jika saya memberikan vitamin yang sintetik ini kepada anak-anak saya, kerana saya tahu ianya sangat tidak bagus untuk jangka masa panjang. Maka saya pun tanya pada Mr. Google, dan saya temukan jawapannya iaitulah Vitamin Shaklee..... Tanpa membuang masa, saya terus buat keputusan untuk daftar sebagai ahli Shaklee supaya dapat menikmati vitamin Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah. I Love Vitamin Shaklee!

So, apakah pilihan anda? Berminat nak daftar sebagai Ahli Sah Shaklee? Jangan tunggu lama-lama. Jom daftar ahli sah Shaklee sekarang! Hubungi saya Aini Musa 019-6436589 jika berminat mendaftar sebagai ahli sah Shaklee, kehadiran anda amat dialu-alukan.

Untuk keterangan lanjut atau sebarang pertanyaan, pembelian produk atau konsultasi secara percuma, boleh hubungi saya Aini Musa 019-6436589.


(Shaklee ID : 1118070)
Sms/whatsapp : 019-6436589 (for fast response)

Terima kasih.

Salam ceria, Aini.....



You may also like

1 ulasan:

VitaVitamin 2016. Dikuasakan oleh Blogger.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...